wtorek, 13 marca 2012

Zdjęcie :-)

Hej! Dzisiaj postanowiłam spełnić waszą prośbę z YouTube. Tak, tak. Bardzo prosiłyście mnie bym pokazała wam mojego narzeczonego. Puki co pokazuje wam go w formie zdjęcia :)
Mam w planach pokazać go również na YuTube ale musicie być cierpliwi. Mój Marcin mimo, że nie jest kucharzem świetnie gotuje i dlatego w mojej głowie narodził się pomysł aby otworzyć nowy dział filmikowy na moim kanale. Oczywiście chodzi o kuchnie.

(jeśli chcecie powiększyć zdjęcie, kliknijcie na nie)

Co wy na taki pomysł? Ja w roli operatora i mój narzeczony w roli kucharza? Mi się wydaje, że to bardzo fajna inicjatywa. 

(jeśli chcecie powiększyć zdjęcie, kliknijcie na nie)

Tak więc mam nadzieje, że zaspokoiłam waszą ciekawość. Zdjęcia były robione jakoś latem na Szałe. Niestety było trochę za zimno, by kąpać w jeziorze :D 

Taka krótka notka dzisiaj, ale dawno nic nie było ... 

3 komentarze:

  1. Czekamy na jakieś ciekawe przepisy w takim razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę, zwracaj większą uwagę na ortografię....

    OdpowiedzUsuń
  3. Przystojny facet, gratulacje i powodzenia dla Was w wychowywaniu Marcelka!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń